7 Temmuz 2017 Cuma

Pure Beauty BB Krem


Aslında çok fazla makyaj yapan birisi değilim ama BB kremler kurtarıcım diyebilirim.
BB kremleri ilk keşfettiğimde evdeki bütün fondötenleri çöpe atmıştım ama bir türlü kendime uygun BB kremi bulamadım. Tam az da olsa memnun olduğum BB kremim bitmeye yakınken yeni bir ürün arayışına girmiştim. Bende bana bu konuda yardım edebileceğine inandığım kozmetik profesörüm Meri'ye danıştım. İyi ki de danıştım kendisine buradan da çok çok teşekkür ederim.
Meri bana Pure Beauty BB kremi önerdi ve ek olarak da bir Kore ürünü olduğundan bahsetti. Tabi bunu öğrenir öğrenmez inanılmaz bir beklenti içerisine girdim. Malum Koreliler bakım konusunda epey bilgililer.

Koştum hemen Watsons'a almak için ve orada bir şey daha öğrendim ki bu üründe renk seçeneği yokmuş. Beni nasıl bir yükten kurtardığını tahmin edemezsiniz. Zira sadece 2 farklı seçeneği olduğu halde alıp eve geldiğimde doğru rengi mi aldım diye endişe içerisine giriyorum. Her neyse eve geldim ve hemen denedim. Dener denemez benim için vazgeçilmez ürün olacağını düşündüm. 

Ürünü sürdüğünüz anda yüzünüze bir ışıltı veriyor ve çok doğal bir görünüm sağlıyor. Tam olarak aradığım özellik. 
SPF 42 içerdiği için tam bir sür çık ürün yazabilirim. Ayrıca altına güneş kremi uygulamanıza gerek kalmıyor.
Tek bir sorun var o da neredeyse yarısının boş olması. Hatta kutuyu ilk açan olmama rağmen acaba kullanılmış mı diye düşünmüştüm.

Watsons mağazalarında bulabileceğiniz bu ürünün fiyatı 30 lira civarıydı. Ben indirimli olarak 24 liraya aldım.

BB krem kullanıcılarına kesinlikle tavsiye ediyorum. Bu ürün artık benim daimi ürünümdür.



2 yorum:

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz