7 Ağustos 2017 Pazartesi

Princess Hours / Tayland

Spoiler İçermez.

Buralarda olmadığım süreçte her ne kadar dizi izlemeye de ara vermek istesemde bu konuda tam anlamıyla başarılı olduğum söylenemez. Bazen çay eşliğinde televizyonda bir dizi, bazen de merakıma yenik düşüp yeni Kore dizilerini izledim. Ama hiç birinde 3-4 bölümden öteye gidemedim vicdanım o kadarına müsaade etti.
Tayland dizilerini ise hiç takip edemedim. Televizyon izlemek ve Kore dizileri yılların getirdiği bir alışkanlık benim için ama Tayland, Tayvan ve Çin dizisi izleme konusunda daha yeni sayılırım.
Diziye gelecek olursak izleme konusunda bu kadar geç kaldığım için biraz üzüldüm açıkçası. Çünkü dizi tam benlik diyebilirim. Görüntü kalitesi, kıyafetler, başrol oyuncuların tatlılığı ve tabi ki birde türünün komedi olması yani yemede yanında yat bir dizi benim için. Başrol oyuncular demişken Kiss The Series'den tanıdığım Tao Sarasathapheng Phiangphor'ı görünce de ayrı bir mutlu oldum. Tanıdık oyuncular görünce diziye daha bir ısınıyorum ve ben bu işi çözdüm artık hissi geliyor.
Ayrıca dizi benim Düşlerim Prensi olarak bildiğim asıl ismi Goong olan bir çoğunuzun bildiğini düşündüğüm Kore dizisinin uyarlaması. Ben Düşlerimin Prensi'ni dizi olarak biliyorum hatta 1.bölümünü birazcık izleme fırsatım da olmuştu ama devam etmemiştim. Bu yüzden orijinal versiyonu ile benzerlik veya farklılık yönünden bir yorum yapamıyorum. Ama bir dipnot olarak belirtmek istedim.
Bu tatlı mı tatlı diziyi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.


Adı : Princess Hours
Tür : Gençlik, Romantik, Okul
Kanal : True4U
Yayın Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 20
Bölüm Süresi : 45 dakika
Dil : Tayca
Ülke : Tayland

Oyuncular : Tao Sarasathapheng Phiangphor - Prens Inn
Pattie Ungsumalin Sirapatsakmetha - Kannig
Phan Pagniez - Nakhun

Konu : Prens Inn'in dedesi Bhutin kralı yanında çalışan Kanning'in dedesine ileride torunlarının evleneceğine dair söz verir. Inn ve Kannig yıllar önce verilen bu sözden habersiz farklı yerlerde ve farlı şekillerde büyürler. Ta ki bu sözün uygulanma vakti gelene kadar. Birbirlerinden çok farlı bu iki genç artık bir şekilde nişanlıdırlar.


                                        İzleme Linki : Princess Hours

4 yorum:

  1. hımmm piki not alayım mademsi. sıraya koymalı da nası yetişcez bütün dizilere yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Sanırım yetişemeyeceğiz :))

      Sil
  2. Yetişemem ama yazayım yine de :)

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz