1 Ağustos 2017 Salı

Kalp Atışı


Artık izlediğim Türk dizileriyle ilgili yazı yazmama kararı almıştım. Zira binbir övgüyle bayılarak yazdığım güzelim dizim bir kaç bölüm sonra konuyu toparlayamayıp saçmalıyor ve benim kanalları gezerken bile durup bakmadığım bir dizi haline geliveriyor. Fakat bu dizi benim bu kararımı biraz askıya almama sebep oldu.
İlk bölümüyle benim için şans verilebilir bir dizi olan, 2.bölümüyle birlikte her cuma beni koltuğa yapıştıran bir dizi haline geldi. Çok sevdiğim bir Kore dizisi olan Doctors'un uyarlaması olmasının da bu durumda etkisi büyük tabi ki.
Uyarlama dizileri seviyorum özellikle de gerçek versiyonunu izlediysem. Ama tam yapamıyoruz biz bu uyarlama işini yada bana hiç iyisi denk gelmedi bilemiyorum. Bu dizi şuana kadar çok iyiydi benim için, umarım böyle devam eder de yeni sezonda da severek izleyebilirim.
Eğer hala izlemediyseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim.



Adı : Kalp Atışı
Tür : Dram, Romatik, Komedi, Medikal
Yapım : MF Yapım
Yönetmen : Yusuf Pirhasan
Senaryo : Makbule Kosif, Eda Tezcan, Gülsev Karagöz, Zafer Özer Çetinel, Melis Veziroğlu Yılmaz
Kanal : Show TV
Yayın Günü : Cuma
Yayın Saati : 20.00

Oyuncular : Öykü Karayel - Eylül Erdem
Gökhan Alkan - Ali Asaf Denizoğlu
Ege Kökenli -Bahar Tunç
Ali Burak Ceylan - Oğuz Dağçakrak
Hakan Gerçek - Sinan Tunç
Fatih Dönmez - Selim Can
Barış Aytaç - Fatih Yılmaz
Burcu Türünz - Esma Sancak
Başar Doğusoy - Samet Tok
Selahattin Paşalı - Alp Sungur

Konu : Annesi öldükten sonra asileşen Eylül bir gün babası tarafından babaannesinin yanına bırakılır ve orada tanıştığı öğretmen Ali Asaf ile babaannesi sayesinde hayatı değişir. Fakat bir ameliyatta babaannesini aniden kaybeden Eylül'ün artık kimseye güveni kalmaz Ali Asaf'a bile ve artık tek amacı babaannesinin de istediği gibi bir doktor olmaktır. Yıllar sonra başarılı bir doktor olarak geldiği hastanede Eylül'ün yeni hikayesi başlar.

6 yorum:

  1. Bir iki bölüm tekrarına rast geldim benim de hoşuma gitti böyle devam etmesi dilegiyle. Doctors'dan Doktorlara evrilcek gibi sanki :))

    YanıtlaSil
  2. ay en sevdiğim benim deeee. bi blogçu arkadaş yazdı bak yaz dizileri yazımda, oturduğu şemtte çekiliyomuş, eylülde çok zayıf ve hoş sempatik biriymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tek izlediğim :) Seviyorum bende Eylül'ü :)

      Sil
  3. Bence de biz bu uyarlamalarda pek iyi değiliz, umarım bozmazlar ilerleyen bölümlerde :/ Takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz