4 Ağustos 2017 Cuma

School 2017

Spoiler İçermez.

Başladığını ilk duyduğumda halihazırda izlediğim bir dizim olduğundan pek ilgimi çekmemişti aslında ta ki İnstagram'da diziyle ilgili bir kesit görene kadar. Sonra kendimi dizinin ilk bölümünde buluverdim.
School 2013 ve School 2015'i de izlemiştim ve gerçekten güzel dizilerdi bu sene yeni bir dizi geleceğini hiç bilmiyordum ama çok iyi oldu iyi ki geldi. İzlemeyeli epey oldu. Özlemişim Kore okul dizilerini.
Dizide ki başrol oyuncular çok yeni oyuncular ama bu diziden sonra daha çok dizide göreceğimizi düşünüyorum. Gözlerimin hep bir tanıdık oyuncu aramasından başka bir sıkıntım olmadı diziyle ilgili.
Dizide bir sınıfımız var. Baş rollerin ve tabii ki diğer oyuncularımızın bulunduğu sınıfımız. Bu sınıfta ki herkes kendine göre hikayeleri olan, binbir zorlukla uğraşmak zorunda kalan öğrenciler.
Okul, medikal ve polisiye türde dizileri çok seviyor olmamın nedeni de tam olarak bu aslında. Şöyle ki evet yine dizinin bir temel konusu oluyor ama bir çok da yan konuları oluyor ve bende böylelikle sıkılmamış oluyorum.
Şu sıralar dizi seçmekte çok zorlansam da, bu dizi favorim her hafta gününü iple çekiyorum.Sizinde izlemenizi ya da en azından bir bakmanızı tavsiye ederim.




Adı : School 2017
Tür : Gençlik, Romantik, Komedi, Gizem
Yönetmen : Park Jin Suk
Senaryo : Jung Chan Mi, Kim Seung Won
Kanal : KBS2
Yayın Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Saati : Pazartesi - Salı 22.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Kim Se Jeong - Ra Eun Ho
Kim Jung Hyun - Hyun Tae Woon
Jang Dong Yoon - Song Dae Whee
Han Sun Hwa - Han Soo Ji
Han Joo Wan - Sim Kang Myung
Seo In A - Hong Nam Joo
Park Se Wan - Oh Sa Rang
Seo Ji Hoon - Yoon Kyung Woo
Ro Woon - Issue
Kim Hee Chan - Kim Hee Chan
Z.Hera - Yoo Bit Na
Lee Joon Woo - Ko Hak Joong
Ahn Seung Kyoon - Ahn Jung Il
Ha Seung Ri - Hwang Young Gun
Hong Kyung - Won Byung Goo
Choi Sung Min - Han Duk Soo
Kim Min Ha - Yeo Seung Eun
Song Yoo Jung - Choi Hyun Jung
Han Bo Bae - Seo Bo Ra
Kim Eung Soo - Yang Do Jin
Park Chul Min - Park Myung Deok
Lee Jae Yong - Koo Young Koo
Min Sung Wook - Jung Joon Soo
Jo Mi Ryung - Jang So Ran
Sung Ji Ru - Ra Soon Bong
Kim Hee Jung - Kim Sa Boon
Jang Se Hyun - Ra Tae Sik
Lee Jong Won - Hyung Kang Woo
Mi Jung - Na Young Ok

Konu : Ra Eun Ho notları pek iyi olmasa da her öğrenci gibi üniversiteye gitmeyi çok isteyen bir öğrencidir. Herkes notlarından dolayı bunun imkansız olduğunu düşünsede o çoktan bir yolunu bulmuştur. Ra Eun Ho çizim konusunda çok yeteneklidir ve bir üniversitenin düzenlediği yarışmaya katılmaya hak kazanır fakat üniversiteye gitmesinin önünde bunun imkansız olduğunu düşünen insanlardan çok daha büyük bir engel vardır X.


4 yorum:

  1. Ben buna bakmadım daha kota sorunum var o yuzden online izleyemiyorum. Ama 2013 ve 2015 dizilerini begenmiştim.2013 te dostluk 2015'de kardeşlik güzel işlenmişti. Eminim bu başroller 1 2 yıl içinde daha iyi senaryolarda göreceğiz gibi. Jong Suk, kim woo bin ve nam joo hyuk gibi iyi yerlere gelecekler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda izleyebilirsin :) O günleri merakla bekliyorum :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz